با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ پیش بینی
زیارت عاشورا

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، محمد دیمه‌ور امروز در جمع کارکنان آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در باشگاه فرهنگیان سنندج، خواستار طراحی برنامه عمل استانی برای تدوین سند معاونت آموزش ابتدایی شد.

وی با بیان اینکه برنامه محوری اساس فعالیت دوره ابتدایی است، افزود: توانمندسازی نیروی انسانی نیاز ضروری دوره ابتدایی است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه متوازن کردن شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب جزو برنامه‌های اولویت دار است عنوان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی برای کارکنان دارای 15 سال خدمت و کمتر از آن با همکاری دانشگاه فرهنگیان در حال پیگیری است.

وی از احیای "معلم راهنما" برای فعالیت در سال تحصیلی جدید خبر داد و تصریح کرد: این موضوع در آیین نامه کلاس‌های چندپایه پیش بینی شده است.

دیمه‌ور، خواستار لحاظ کلاس های چند پایه در برنامه توسعه سنواتی شد و بیان کرد: مساله اصلی متناسب سازی و انعطاف در برنامه‌های درسی کلاسهای چند پایه است.

وی با اشاره به اینکه رشته آموزش ابتدایی هم اکنون با پذیرش دانشجو از طریق دانشگاه فرهنگیان فعال است، به برنامه درسی این رشته پرداخت و تغییرات برنامه درسی این رشته را شامل سه واحد مدیریت کلاسی چند پایه، 9 واحد فناوری جدید و 6 ساعت کارورزی عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گسترش نظام دوره‌ای را یکی دیگر از برنامه‌های این معاونت برای دوره‌های اول و دوم ابتدایی عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت تامین فضا و امکانات و بررسی موضوع توسط مسئولین استان، می توان مدارس دارای 500 نفر دانش آموز را به دو دوره، اول و دوم تبدیل کرد.

وی برنامه سنجش نوآموزان پیش دبستانی را از دیگر برنامه‌های سال جاری اعلام کرد و خواستار سنجش نوآموزان قبل از ورود به دوره پیش دبستان شد.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, | 18:10 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |